| Opstelling 5 mei en 16 mei 2008 |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 15/04/2008 02:55 |
|
Ik heb ff de roosters bekeken voor deze dagen; volgens mij zijn er drie personen die sowieso beide dagen kunnen: FRANK ( conge conge ), MART en EDWARD ( 2x Lola, hoe is het mogelijk ).<br /> <br /> Norbert en Walter zouden ook allebei de dagen kunnen ware het niet dat de meisjes allebei de dagen een late hebben, Mike en Joet hebben allebei twee late, Jim heb conge/laat, Willy heb laat/conge en Arno heeft al een tosti-ijzer.<br /> <br /> Wie gaat er wat regelen ? Het zou kunnen zijn dat we deze dagen wat eerder dan normaal op de bowling worden verwacht ivm andere starttijden en/of prijsuitreikinkjes dus conge lijkt me handiger dan een vroege ...... zodra ik meer weet betreffende de tijden laat ik het hier weten, het mailtje is al de deur uit naar de organisatie.<br /> <br /> <br /> <br /> :<
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
sim Op: 10/05/2008 18:21 |
|
| wanneer is het eigenlijk officiel bekend of we nog moeten gooien | |
| Gepost door:
El Capitan !!!!!!! Op: 12/05/2008 00:15 |
|
We zijn NIET, ik herhaal het even omdat het vaak verkeerd wordt gelezen, we zijn NIET gekwalificeerd ................
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 12/05/2008 09:04 |
|
| hoe laat moeten we er zijn dan,???? | |
| Gepost door:
mart Op: 13/05/2008 09:13 |
|
| Ik denk dat ik er rond half zeven ben.<br /> Wel leuk dat we toch meedoen.<br /> |
|
| Gepost door:
Franco Op: 13/05/2008 16:58 |
|
| Martje, 7 uur aanwezig zijn had Edje gepost dus je ben ruim op tijd. | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |