paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling 29 november
Gepost door : Edward
Op: 21/11/2004 00:42
Tot mijn vreugde kan ik U allen mededelen dat het mij is gelukt om de 29e vrij te ruilen ondanks dat bijna iedereen al bezet was omdat één of andere oetlulkutstommehersenloseranddebielkwabbernootjesetende kloothommel zonodig op een maandag één of ander stompzinnig pokertoernooi moet organiseren , maar goed het is me gelukt ; en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ook Huib weer eens een keer zal schitteren ................ Wie volgen ???

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: joetje
Op: 21/11/2004 02:21
ja ik is er..ben vroeg dienstje<br />
ze kennen die pokerkaarten in hun @#$@#^% stoppen,,,Ik ga BOWLEN.<br />
Kijk dat is teamspirit

Gepost door: willyg
Op: 21/11/2004 16:45
captain,captain, captain.....na afloop van de overwinning, staat er een lekker drankie voor u allen klaar in de 'brave hendrik', prins hendrikstraat!!

Op: 22/11/2004 01:09
ik ga u melden...: daar gaat geen gebruik van gemaakt worden!

Gepost door: mart
Op: 22/11/2004 15:48
Hey net even bekeken ben maandag weer een EV dienst.....(Extreem Vroeg)het is nog net geen BV (belachelijk vroeg) maar het is wel een botvhb (ben op tijd voor het bowlen)-dienst<br />
Dus indien noodzakelijk zou ik wederom een paar gootjes kunnen mieteren.<br />

Gepost door: Wielklem Lee
Op: 22/11/2004 17:56
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepost door: Edward
Op: 24/11/2004 22:56
Arno zal ook aanwezig zijn en dus nummer 4 ; Jimmy zal zijn best gaan doen om te ruilen en mocht dat niet lukken zal de heer Snoei zijn gereserveerde plaats aan de finaletafel van dat )(**^%*&(^%)(*&&^$&^(*&_-pokertoernooi afstaan teneinde ons team te completeren .......................... :> :>

Op: 25/11/2004 01:58
Mart zal niet aanwezig zijn want die is aanwezig bij een concert van motorhoofd<br />

Gepost door: Lemmy Killminster
Op: 25/11/2004 11:45
Good evening!!....we are motörhead and we're gonna fuck you up!!!!<br />
<br />
YEAH!!!!!!

Gepost door: snoei
Op: 25/11/2004 16:01
edward, arno, joetje, en ik , en wie is nr 555555555555555555555???????<br />
:< :< :< :< :<

Op: 25/11/2004 16:56
franco? hoib?<br />

Gepost door: Edward
Op: 25/11/2004 18:45
JE MOET GOED LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EDWARD , HUIB , JOETJE , ARNO EN DAN JIMMY EN ALS DIE NIET KAN RUILEN DAN SNOEI !!!!!!!!!!!!!! :> :> :> :>

Gepost door: willy g
Op: 26/11/2004 01:36
fijne pokervrienden...........euh, paroligoden!!!!!!!!!!!ik hoorde in de wandelgangen dat P van S een toegevoegdewaarde is aan het team............

Op: 26/11/2004 01:39

Op: 26/11/2004 04:02
p van s zou een toegevoegde waarde kunnen zijn.Maar...wij hebben naar mijn weten geen plaats meer in het team.10 man is de max volgens de bowlingliek<br />
Wil p alleen invallen als dat nodig zou blijken te zijn? of als gewoon volledig lid sjeg maar?<br />
Kortom een hoop vraagtekens!.Hier zijn er nog een paar.?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Op: 26/11/2004 05:17
dhr P van S kan natuurlijk in 1e instantie onder een andere naam gooien....CAPTAIN???? zegge Willy prutser, euh G .overigens is Ome Sjimmy immer da,SJIMMY??!! und Michael nicht!!!!!<br />
het komt allemaal wel goed...toch? en het wordt weer es tijd om massaal 31oo pinnetjes om te keilen, gewoon gezellig

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |