paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling 29 november
Gepost door : Edward
Op: 21/11/2004 00:42
Tot mijn vreugde kan ik U allen mededelen dat het mij is gelukt om de 29e vrij te ruilen ondanks dat bijna iedereen al bezet was omdat één of andere oetlulkutstommehersenloseranddebielkwabbernootjesetende kloothommel zonodig op een maandag één of ander stompzinnig pokertoernooi moet organiseren , maar goed het is me gelukt ; en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ook Huib weer eens een keer zal schitteren ................ Wie volgen ???

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Edward
Op: 26/11/2004 15:54
Natuurlijk komt alles goed , ondanks jou en je toernooitje ; weet je wat .......... organiseer 6 en 13 december weer wat leuke toernooitjes ; zakkammen voor beginners en tupperware-bakjes schoonlikken voor roodharige collega`s ............ gaan wij wel bowlen !!!!!!!!!!!!! :> :<

Gepost door: willyg
Op: 27/11/2004 02:35
CAPTAIN, CAPTAIN, CAPTAIN.....dit is weer ja euh Burgerking Praktijk!!!!!! ja, ik hou van likken maar geen roodharigen! lik m'n ballen met 5 gaten............tot laterz

Gepost door: sim
Op: 27/11/2004 21:09
[bik ben aanwezig maandag ik heb alleen een vroege dienst][/b]

Gepost door: willyg
Op: 29/11/2004 02:52
captain, captain, captain..........Sint hoorde goede berichten, wij als team zijn compleet dus dat laat het sterrepokerteam geen scheet ! Jij als captain moet het team vanavond maar ontdooien oftewel,laatmaar zien hoe je 10 strikes achtereen moet gooien!!!!mijn lieve Riet zie'vergeet 't moar, moar 'k blief zeggen; na afloop van't gooien tappen wij Zwarte Pieten een pilsie veur oe allen kloar!!!!!!!!!

Gepost door: Franco
Op: 29/11/2004 18:27
mannen suc6 vanavond in de positione rotonde :>

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |