| jaja |
| Gepost
door : willy g
Op: 12/07/2005 01:27 |
|
komt ie dan<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
willy g Op: 12/07/2005 01:43 |
|
euhh, terug naar de PAROLI CUP...sorry herr brugmans das ich ihnen nicht habe begriffen, es tut mir leicht! moet toch wel ff vermelden dat ik het maf vind dat mevr Sab zomaar the building left without a word en dat ik een dag later lees en hoor hoe of wat !! great team...jij begrijpt dat dus ! en voor de duidelijkheid ; het heeft niets met exen te maken ! ( ik mag haar niet eens een EX noemen )..en dat gelul over mikie, ligt bij haar en niet bij het team !! moest ik ff kwijt fijne bowling maatjes ! team, daar gaan we voor enne MARTJE..de bal en schoenen was gewoon een 'gift' ! je bent lekker bezig, we hadden het er een paar mnd geleden over dusssss . verder nog te vragen; waarom ORANJE SHIRTS ?? enne barbeque SNOEI, zit er nog een burger in ?? rest mij u allen een fijne zomer toe te wensen en tot latersssssssssssss :>
|
|
| Gepost door:
Stichting niet mauwen Op: 12/07/2005 09:48 |
|
| Geachte heer G,<br /> <br /> Bedroefd zijn wij na het lezen van uw bericht, wij hoopten dat alle zaken uitgelegd, vergeven en vergeten waren. Een mens heeft recht op een offday, is onze mening. Bovendien zijn er op nette wijze excuses naar het team gegaan met een keurige uitleg en belofte van verbetering, hiermede lijkt ons de zaak op keurige wijze afgedaan en afgehandeld <br /> <br /> Wij van niet-Mauwen zijn dan ook van mening dat er voldoende gesproken is over de PPC en dat oude koeien niet uit de sloot behoeven te worden gehaald.<br /> <br /> Ten zeerste spijt het ons ook dat de dame in kwestie hier wederom aangevallen wordt en plein public op een forum wat behoort gezellig te zijn. Geen van de betrokken partijen schieten hier iets mee op en is volgens regel 15b paragraaf 16 van het Niet-Mauwen handboek geen nette manier om zaken af te handelen.<br /> <br /> De directie van niet-Mauwen en co.nl heeft in samenwerking met Reclameburo Kom Mursjal besloten om het hierbij te laten. <br /> <br /> De volgende opmerkingen zijn vlagen uit een kort relaas wat afkomstig is uit een samenwerkingsverband met Co, Stichting na Drieen, Webbie en Wallypowerboats.com.<br /> <br /> "Het is ons ter ore gekomen geachte leden dat er volgend jaar een WK voetbal gaat plaatshebben, nou lijkt het ons leuk om onze Oranje helden een warme riem door het hart heen te halen door volgend jaar in Oranje geteinte Parolishirts te spelen."<br /> <br /> "Het schijnt trouwens wel dat Mart de actie van de tas en schoenen ten zeerste kon waarderen maar het niet aangenomen heeft om de simpele reden dat hij binnenkort zelf spul heeft en bovendien wil dat Willy de spullen volgend jaar zelf gaat gebruiken. Ook Willy gooit bij vlagen een geweldige pot bowlen en daarom zou het niet terecht zijn om deze nog mooie spullen voor niets van de hand te doen."<br /> <br /> Tot slot dan nog een kort fragment uit een meeting die onlangs heeft plaatsgevonden tussen Bar Bek Joetje en Barbie Snoei.<br /> <br /> "Goh wat een leuk idee om een barbieknoei bij Snoek in de tuin te houden, nu nog ff een datum prikken".<br /> <br /> We gaan er vanuit u voldoende te hebben geinformeerd.<br /> Met vriendelijke groet<br /> Karl Âpnâh<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Franco Op: 12/07/2005 12:55 |
|
| Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy maak je toch<br /> Niet zo druk man :< |
|
| Gepost door:
snoei Op: 12/07/2005 18:15 |
|
word er niet duidelijker op, <br /><br /> snap er niks meer van, :< :< :< <br /> <br /> waar gaat het eigenlijk over ?????
|
|
| Gepost door:
@ Op: 12/07/2005 18:51 |
|
| Nou snoei, in jou geval is het niet zo moeilijk, barbekjoe organiseren anders sta je het hele seizoen reserve<br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 13/07/2005 00:36 |
|
| is een goed idee Mart, gooi maar een datum op | |
| Gepost door:
willy g Op: 13/07/2005 01:55 |
|
zozozo, fijne toppersssss..da's een verhaal??!! euh, meine reactione...cap drs ED, ff weg op vakantie, mag het nog es op "site" ZETTEN HETGEEN JIJ MIJ VERTELDE !! ! de opstelling kommend sei zoen! ik trek het reserve shirt an, da's geeeeeeeeel!! datummm van de BARBEQUE..17 AUGUSTUS !! !! DAGINDELING; 1500 uur - 1700 uur bowlen, 1800 uur aanwezig bij drs SNOEI, 0000 uur EINDE ! host snoei, is dat te doen ??<br />fijn dat martje super talent z'n dingetje hopelijk gaat voortzetten, chapeau ! |
|
| Gepost door:
joetje Op: 13/07/2005 03:19 |
||
Hellllllllpppppppp |
||
| Gepost door:
WILLY MOHAMMED B Op: 13/07/2005 04:55 |
|
| hellllppppppp ??! spreekt u maar... | |
| Gepost door:
internet helpdesk Op: 14/07/2005 00:23 |
|
| Willy zou je mischien wat duidelijker willen zijn. en niet van die nietszeggende zinnen willen neerkalken. !!!!!<br /> <br /> wat bedoel je nou !!!!!!!!!!!!!! |
|
| Gepost door:
snoei Op: 15/07/2005 00:36 |
|
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 15/07/2005 00:37 |
|
|
|
| Gepost door: