paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
jaja
Gepost door : willy g
Op: 12/07/2005 01:27
komt ie dan<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: snoei
Op: 15/07/2005 00:47

Gepost door: willyg
Op: 15/07/2005 00:49
jaaaaaaaaaa, hey snoei: is de 17e augustus een optie om te te BARBEQUEN ? en hoe denkt het TEAM ervan ??

Gepost door: WILLYG
Op: 15/07/2005 01:00
fijne vakantie snoeiiiiiiiiiii

Op: 15/07/2005 01:05
17 augustus heb ik een split<br />

Op: 15/07/2005 01:06
16 augustus ?<br />

Op: 15/07/2005 01:06
22 augustus ?<br />

Op: 15/07/2005 01:07
8 augustus ?<br />

Gepost door: willy g
Op: 15/07/2005 03:31
LOLLLLLL, vooralsnog niemand voor een BARBEQUE ???!!! :< :<

Gepost door: barbekjoetje
Op: 15/07/2005 04:10
ja 22 aug gezellig

Gepost door: joetje
Op: 15/07/2005 04:11
regel jij dan een mooie dag met meneer timoteef?<br />

Gepost door: mart
Op: 15/07/2005 14:59
GE-ZEL-LIG ! 22 augustus inboeken dames en heren ja hoor ja ja zeker wel ja hoor.<br />
<br />
Hey ff wat anders, wie moeten er allemaal een nieuwe bal/boor-actie hebben, wanneer gaan we? Hoeveel korting?<br />
<br />
Sabrina, jij had toch nog een adresje van de ballenkoning? Wie was dat, krijgen we daar kwantumkoring, <br />
<br />
Persoonlijk opteer ik voor rond 24 juli, (laat nou net salaris binnen zijn dan)<br />
goh wat toevallig.<br />
<br />
cheerio, bottoms up and a another shrimp on the barbie.<br />

Gepost door: Peter Timofeef
Op: 15/07/2005 15:08
Op 22 augustus hebben we kans op een bui, de zon zal ook geregeld schijnen de temperatuur ligt tussen de 10 en de 40 graden. Voor de watersporters geld een gemiddelde windkracht van tussen de 1 en de 10 op.<br />
<br />
Verder kans op nachtvorst die samenkomen met winterse buien. Het blijft wel droog. In het Noorden , Oosten, Westen en Zuiden van ons land kan er onweer voorkomen, het verkeer krijgt te maken met zware windstoten. Op deze veelal windstille dag is het aan te raden uw jaarlijkse barbeque te plannen, gezien de kans op een bui zeer klein is.<br />
<br />
Tegen het vallen van de avond trekken wolkenvelden vanuit het zuiden, oosten , westen en noorden ons land binnen, wellicht valt er een drup regen tussen de onweersbuien door, verder blijft de kans op een aardbeving laag zo'n 99 procent. De kans dat deze aarbeving op 22 augustus ook nog een Tsunami veroorzaakt is nog kleiner 99 procent. <br />
<br />
Ten slotte wil ik de watersporters waarschuwen voor zware mistbanken als gevolg van een vulkanische uitbarsting van de Grebbeberg.<br />
<br />
Dit was het weer van 22 augustus 2005<br />
Peter<br />

Gepost door: Franco
Op: 15/07/2005 16:06
In een woord geweldig,hoe kom je er op

Gepost door: Franco
Op: 15/07/2005 16:13
Oke 22 aug ben ik een late maar daar moet wel iets te regelen zijn.<br />
Wat bal betreft wil wel meedoen als er korting te regelen valt daar we er dan een aanzienlijke hoeveelheid gaan afnemen en de ballenverzameling van Charlie een beetje up-to-date is,oftewel hij dus de meest recenste jongens heeft liggen

Gepost door: sabbie
Op: 15/07/2005 16:22
Willy, bedankt voor het (niet) aanvaarden van mijn excuses!!!! Niet om jou onderuit te halen op het forum, maar hou je uitnodigingen voor een borrel dan ook maar bij je!!!!Verder vind ik je een leuke vent hoor!!!<br />
<br />
En de rest van het team, ik zal ff een balletje opgooien bij charlie over de korting, maar dan moet ik wel weten wie er een nieuwe bal wil kopen. Ik weet toevallig dat hij een lijst heeft liggen met nieuwe (verouderde) ballen die die weg doet voor een leuke prijs!!!<br />
<br />
Ik hoor het wel van jullie, aangezien ik niet vaak achter een pc kan zitten kunnen jullie mij het beste ff een sms sturen. [ Telefoon nummer filter ]<br />
<br />
Een dikke kus voor jullie allemaal

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |