| Opstelling 24 oktober 2005 |
| Gepost
door : Edward
Op: 11/10/2005 05:17 |
|
Volgens rooster hadden er wel 9 man kunnen spelen vandaag maar 6 man is toch eigenlijk volgens mij wel het mooiste aantal om op te stellen dus dacht ik de vroege diensten natuurlijk sowieso en dat dan aangevuld met conge`s die nog het minst hebben gegooid ............ en dan kom ik op het volgende zestal : Andres , Frank , Michael , Arno , Jimmy en William.<br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Edward Op: 11/10/2005 05:42 |
|
mochten er mensen zijn die vinden dat we op dit soort dagen met meer man ( 7 , 8 of 9 ) op de baan moeten verschijnen dan hoor ik dit graag ; 7 man houdt in dat er 6 man 2 games zullen gooien en 1 man alle drie ; 8 man houdt in 7 maal 2 en 1 maal 1 en 9 man ...nou ja reken dat zelf maar uit , zelf ben ik een voorstander van maximaal zes man hetgeen dus wel inhoudt dat men soms op zijn vrije maandag dus niet hoeft te bowlen ...................
|
|
| Gepost door:
webbie Op: 11/10/2005 05:53 |
|
| Kan niet anders zeggen dat Melis retegoed bezig is. Zelfs op dit onchristelijke tijdstip dingen voor het team aan het plaatsen cq uitrekenen.<br /> Beseffen de teamleden eigenlijk wel hoeveel werk er achter de schermen gedaan word?<br /> |
|
| Gepost door:
sim Op: 11/10/2005 20:34 |
|
| ja | |
| Gepost door:
willy Op: 12/10/2005 03:39 |
|
hulde aan de cap
|
|
| Gepost door:
Chris Op: 13/10/2005 16:22 |
|
| De captain heeft toch niets te doen , zit gewoon een livescore van een greyhounddog race te volgen in Australie op dat tijdstip, tussendoor kan ie ff posten :> :> :> | |
| Gepost door:
joetje Op: 18/10/2005 16:56 |
|
| Ik ben een late dienst melis.Maar toch leuk dat je me wilt opstellen | |
| Gepost door:
willyg Op: 18/10/2005 17:33 |
|
| ja gezellie, 'k ben d'r....enne bowlen voor een knaak, laatste game een 5 ie !!! :> :> :> | |
| Gepost door:
Edward Op: 18/10/2005 23:02 |
|
DAN IS JOUW HELE ROOSTER VERANDERD ZEKER ,ik zie dat je nu ook 7/11 een vroege hebt ipv een late .............. ken je dan lekker wel meedoen !!!!!! wel effe melden voortaan he ?!?!?!?!
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 18/10/2005 23:09 |
|
| AANGEPASTE OPSTELLING : Arno , Frank , Jimmy , Michael en William. <br /> Wally als jij nog vrij bent en kan en/of wil gooien kun je altijd nog ff aansluiten , Joet moet dus werken , Mart heeft ook een late en Norbert en ik hebben enige rugklachten en zullen waarschijnlijk beter niet kunnen gooien.
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 18/10/2005 23:37 |
|
Voortaan ff melden..pffff ik ga ervan uit dat jij goed op het rooster kijkt! <br />Snap alleen niet dat mijn rooster ineens anders is.Wellicht heb jij een rooster gezien dat het SB net had opgehangen ofzo en daarna gelijk weer hebben veranderd<br /> Ikke niet snap
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 18/10/2005 23:55 |
|
| Joet deze post is al een week oud, had je niet eerder kunnen reageren.<br /> en ik wil niet zeuren maar vergeleken met de laatste weken duurt deze upperdate wel een eeuwigheid !!!! |
|
| Gepost door:
webbie Op: 19/10/2005 00:57 |
|
dat komt omdat melis te druk is met roosters verkeerd op te schrijven en dus geen tijd heeft om de update naar mij te sturen
|
|
| Gepost door:
willy Op: 19/10/2005 01:34 |
|
we moeten maandag tegen R&S ...moet norbert eigenlijk wel meegooien, er is uitdaging genoeg !!! knaak wordt joet ?!
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 19/10/2005 12:33 |
|
IK HEB GVD NIX VERKEERD OPGESCHREVEN , ALLEEN IS DAT ROOSTER GEWOON VERANDERD NADAT IK HET HEB OVERGENOMEN , EN IK KIJK NIET ELKE DAG ALLE ROOSTERS NA OM TE KIJKEN OF ER MISSCHIEN IETS VERANDERD IS BIJ IEMAND , MAAR AANGEZIEN JIJ DUS ZOU KUNNEN WETEN DAT ER IETS VERANDERD IS ZOU JE DAT DUS BEST WEL FF HEBBEN KUNNEN MELDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :<
|
|
| Gepost door:
nico Op: 19/10/2005 13:54 |
|
| KIJK DAT IS NOG EENS KLARE TAAL !!!!!!!!!! | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |