| Opstelling 24 oktober 2005 |
| Gepost
door : Edward
Op: 11/10/2005 05:17 |
|
Volgens rooster hadden er wel 9 man kunnen spelen vandaag maar 6 man is toch eigenlijk volgens mij wel het mooiste aantal om op te stellen dus dacht ik de vroege diensten natuurlijk sowieso en dat dan aangevuld met conge`s die nog het minst hebben gegooid ............ en dan kom ik op het volgende zestal : Andres , Frank , Michael , Arno , Jimmy en William.<br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Norbert Op: 19/10/2005 14:03 |
|
Meli, rustig nou,hoe kan jij nou zo boos zijn op deze beautifull day after.Joden winna
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 19/10/2005 14:19 |
|
| oeh..............<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 19/10/2005 15:07 |
||
Je geeft zelf het antwoord al. Je zegt toch zelf dat het rooster gewoon is veranderd?...DAN HEB JE TOCH HET VERKEERDE ROOSTER OPGESCHREVEN?!.<br /> <br /> En gemeld heb ik het , kan ik er wat aan doen dat ik er van uit ga dat jij het goede opschrijft en ik er een week van te voren achter kom dat dat niet zo is.<br />
|
||
| Gepost door:
mart Op: 19/10/2005 15:14 |
|
| ach meli het valt best mee iedereen schrijft wel eens wat verkeerd op.<br /> Het gebeurt echt de besten wel eens, ik had het laatst nog in 1984 toen schreef ik....oh nee. Nou ja bijna iedereen dan.<br /> |
|
| Gepost door:
e Op: 19/10/2005 15:25 |
|
GVD GVD GVD GVD IK HEB GVD GVD IK IK ........... ACH LAAT MAAR .. GVD<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 19/10/2005 17:26 |
|
Niks laat maar!...ik wil dit tot de bodem uitgezocht hebben waarom jij verkeerde roosters opschrijft en vervolgens post.Daarna jouw fout op anderen te verhalen.Ons in een kwaad daglicht zetten he?.Dat wij niet op ons rooster kijken wanneer jij dat wilt he?.Zoek de fout eerst eens bij jezelf ja!.Ga eens langs Hans Anders misschien.Voor een speciaal maandagavond Roosterbrilletje.Ben ik duidelijk zo?.Een beetje de rollen omdraaien pfff.Ik regel de roosters wel zei hij nog...En kijk wat er van komt.Schamen moest je je.Bij het SB kunnen ze het nog beter.En dat wil wat zeggen.Nee ik ben er niet maandag maar volgens melis wel ja.!Dus tot maandag dan maar.
|
|
| Gepost door:
WILLY Op: 19/10/2005 18:13 |
|
kijk joet, da's weer klasse..je komt dus toch
|
|
| Gepost door:
Little Tenner Op: 19/10/2005 19:02 |
|
| nee je mot lezen staatsgevaarlijke.<br /> Ik ben er niet en al deze verwarring komt alleen maar omdat de persoon die zich Captain noemt niet eens behoorlijk een rooster kan overschrijven. Niet eens zelf schrijven maar overschrijven nota bene. Nou hij ken dan misschien een luikie openhebben om te rekenen schrijven ken ie in elk geval niet. <br /> <br /> Gek he dat het team zo laag presteert met zo'n captain. sjonge jonge wat een gepruts en dan gooi ik 200 gemiddeld voor niets. Waarschijnlijk schrijft ie de uitslagen ook nog verkeerd over zodat we nog lager komen.<br /> |
|
| Gepost door:
Franco Op: 19/10/2005 19:43 |
|
| Ere zij God<br /> Ere zij God<br /> In de hoge, in de hoge, in de hoge!<br /> Vrede op aarde<br /> Vrede op aarde<br /> In de mensen een welbehagen.<br /> Ere zij God in de hoge<br /> Ere zij God in de hoge!<br /> Vrede op aarde<br /> Vrede op aarde<br /> Vrede op aarde<br /> Vrede op aarde!<br /> In de mensen een welbehagen<br /> In de mensen een welbehagen, een welbehagen! <br /> <br /> Amen, amen, amen, amen. <br /> |
|
| Gepost door:
H. Macnac Op: 19/10/2005 20:14 |
|
| Geachte heer Joet,<br /> <br /> Dhr melis probeert zijn best te doen, hier kom ik later op terug. Het fijt is wel dat je pas reageert als deze post een week oud is. Hier kom ik ook op terug. Dat je de service van Melis slechter vind als die van het onder mijn leiding opgezette serv. bureau zal ik mee nemen in de volgende vergadering en zal daar dus later op terug moeten komen. reageer volgende keer gelijk op een post en niet denken daar kom ik later op terug want ik kom daar zelf later op terug al ik daar op terug kom en anders neem ik het mee naar de volgende vergadering waar ik daar op terug zal komen. <br /> <br /> Groetjes Henk. |
|
| Gepost door:
willy Op: 20/10/2005 00:38 |
|
| komt ie nu wel of komt ie nu niet....lalalalala, ik hoop van wel want deze partij mag ie eigenlijk niet missen vinden ik en henk, maar daar hebben we het de volgende vergadering nog wel ff over.<br /> hey cap...maak jij dhr joet vrij? anders vroeg en een lolaatje kan ook geen kwaad<br /> cu maandag :> :>
|
|
| Gepost door:
Zauberföte Op: 20/10/2005 12:04 |
|
:< Wat een stelletje mutsen zijn jullie. Lopen potverdorie al 2 pagina's te mauwen over een foute van El Capitano, ...........<br /> Als er weer wat zinnigs is te melden, dan mag :> je me weer wakker maken. Het is tijd dat we ons weer focussen op de volgende tegenstanders. En niet je teammaten afzeiken omdat ze iets minder presteren na een investering in nieuw materiaal. Komt het zelfvertrouwen :< niet ten goede.<br /><br /> Tot maandag, Zauberföte
|
|
| Gepost door:
mozart Op: 20/10/2005 12:31 |
|
ik vind het jammer dat een van jullie teamleden probeert te shuffelen en daarbij de naam draagt van een muziekstuk van mij. Gaarne deze persoon op dansles sturen zodat hij na een worp de wals in kan zetten. mischien wil Willy dan het stuk musicaal begeleiden met zijn pijpende gymp. ondertussen kan Joetermans dan zijn agenda boekje kloppend maken en (gvd gvd) melis de up-date doorgeven !!!!!!!!!
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 20/10/2005 15:43 |
|
| het lijkt er zowaar op dat arno de weg naar het forum weer heeft weten te vinden.<br /> En wat doet ie?...Hij doet van zich af spreken eeh bijten laten horen .Hulde!!
|
|
| Gepost door:
wally17 Op: 24/10/2005 18:32 |
|
IK KOM AANSLUITEN ALS 6E MAN EN GA DIE KAR TREKKEN VOOR JULLIE, TOT STRAKS.
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |