paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling 21 november 2005
Gepost door : Edward
Op: 12/11/2005 22:59
ANDRES , ARNO , FRANK , MICHAEL , WALTER , WILLIAM ................................................ SCHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITERENDE OPSTELLING !!!!!!!!!!!!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: joetje
Op: 15/11/2005 14:55
dus met zijn vijfen ?

Gepost door: Edward
Op: 15/11/2005 15:05
Ja zal wel , alhoewel we hebben nog een week , Willy blijft nooit een week lang boos ?!?!?!

Gepost door: Nico
Op: 15/11/2005 16:11
Klein vervelend etertje, die taal ben ik niet gewend van jouw,<br />
Heb het slechte nieuws aan Riet overgebracht, en dacht dat het door haar kwam.<br />
dat heb ik kunnen ontzenuwen, maar ze is wel van slag.<br />
Ik persoonlijk vind het niet zo erg, maar zal dat geblaat van jouw wel misen (als kiespijn). o ja het is niet kankermongool, maar klootviool stomme aap.............

Gepost door: mart
Op: 15/11/2005 22:50
ich bin auch dabei

Gepost door: willyg
Op: 16/11/2005 04:22
dag schatten van me...wat ik begin van de avond tegen CAP ED zei; ik gooi niet gelijk met frankje, daar ik geen heil in zie ! very simple toch...<br />
IK HEB EEN PLEURES HEKEL AAN SLECHTE VERLIEZERS, OPTIEFEN DUS..of ikke<br />
dussssssssssss

Gepost door: snoei
Op: 16/11/2005 14:53
zijn er nog meer mensen met een voorkeur, dan kan Ed zijn schema aanpassen..<br />
ik gooi bv niet graag als we op baan 1 en 2 staan. kan daar ook rekening mee gehouden worden.<br />
Ook wil ik niet gooien als Mart hoger gooit als ik. dus mart optieften met die dubbelen strikes, zo ik ben klaar, graag allen voorkeuren van iedereen voor dit weekend heeft Ed ook wat aan zijn vrije dagen.<br />
Veel sucses met de opstellingen Ed.

Gepost door: Edward
Op: 16/11/2005 16:24
OK ik ben er uit , iedereen bedankt voor het zo snel inleveren van de opstellingsvoorkeuren ; de opstelling voor komende maandag ziet er nu als volgt uit : 1e game william - margreet schermer - gonda frugte - ingrid althuizen - sue ashton ( na deze game william meteen naar huis ) : 2e game mart ( als hij begint met een dubbele strike wordt ie alsnog vervangen door gonda ) - michael - huib - jimmy - ikke ( ik gooi deze game vast `s middags want heb een split , speciale toestemming van het meedenkende leaguebestuur ) : 3e game frank ( krijgt geen bier meer !!! ) - norbert - mart ( als hij begint met een dubbele strike wordt ie alsnog vervangen door reinier v. of hans n. ) - wk lee en wally ( voor de sfeer )........... <br />
Deze opstelling kan nog wijzigen al naar gelang ingrid`s brommer wel of niet start , het regent of sneeuwt , arno wel of geen zin heeft om te ruilen , jimmy`s operatie wel of niet goed geslaagd is , joetje al deze namen wel in 1 update wil verwerken , de 17 nieuwe paroli players wel of niet op tijd hun nieuwe shirts binnen hebben , de baannummers niet plotseling gewijzigd zijn , willy`s nieuwe vriendin wel of niet langskomt , etc etc etc....

Gepost door: mart
Op: 16/11/2005 16:33
hahahahahahahahahaha<br />
schitterend!<br />
<br />

Gepost door: franco
Op: 16/11/2005 16:42
Klinkt logisch

Gepost door: snoei
Op: 16/11/2005 17:26
bedankt Cap Ed, gaat helemaal goed komen nu.<br />
Willy wel je best doen de eerste frame

Gepost door: ingrid
Op: 16/11/2005 23:52
William ik moet de eerste game met jouw gooien, ik ben niet zo goed in dit spel.<br />
kan ik een handicap krijgen , jaja die heb ik al. nee, ik bedoel dat als ik er negen af gooi dat er dan tien tellen.<br />
ik vind net zo als jouw die rode kruisen zo mooi. enne heb je Riet al van ons verteld ...

Gepost door: Riet
Op: 17/11/2005 00:50
Willy wie is die Ingrid ??????????????????????

Gepost door: willyg
Op: 17/11/2005 08:04
morge klootvioolen....ik dacht gezegd te hebben NIET samen met frank te gooien !! het verhaal; als frank in de 10e beurt X9 GOOIT en er staat XX dan wordt dat normaliter gecorrigeerd...of snapt frank dat voor 15 hele euries niet ?!!!!<br />
voor de duidelijkheid, omdat het geheel verkeerd wordt gelezen CQ begrepen ; je verliest dus frank en jij betaalt dus 15 eurie, ...<br />
SUCCES

Gepost door: Nico Fahrenheit
Op: 17/11/2005 08:27
William kleine fijne dronken groningse aap van me , kom ik hier op het werk is het eerste wat ik zie jouw fijne postje , ga toch eens slapen man , het gaat egt niet goed met jou hoor. En misschien heb jij het wel verkeerd gezien ?>!?>!?>!?>!

Gepost door: Franco
Op: 17/11/2005 11:29
Tsja das een kant van het verhaal pikkebaas,maar voor de goede vrede krijg jij het hoor jongen maar, ik ben nog steeds klaar met je

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |