| Opstelling 21 november 2005 |
| Gepost
door : Edward
Op: 12/11/2005 22:59 |
ANDRES , ARNO , FRANK , MICHAEL , WALTER , WILLIAM ................................................ SCHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITERENDE OPSTELLING !!!!!!!!!!!!!!!
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
willyg Op: 19/11/2005 17:35 |
|
| kijk franco, now we are talking...jammer dat het zo lang duurde, helemaal goed zo !! ..en we drinken er maandag geen biertje minder op !!<br /> <br /> oke toppers, maandag is me erbij en wordt het weer es tijd voor een overwinning.<br /> vanavond werken en dan ligt er als het goed is een heel mooi vrouwtje op mij te wachten en NEE, zij komt voorlopig niet naar de bowling EDJE<br /> <br /> al nieuws over onze SJIMMY ?? prettig weekend, cu monday
|
|
| Gepost door:
zauberflöte Op: 20/11/2005 21:55 |
|
Als er 5 ZIJN, dan sla ik deze ronde effe over. Ben trouwens al om 15:00 uur klaar maar heb wat anders te doen :> wat belangrijker is.<br />Ik zie de meeste morgen nog <br /><br /> Tenzij er zieken zijn.<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 21/11/2005 14:43 |
|
| Gepost door : Edward <br /> Op: 12/11/2005 22:59 <br /> ANDRES , ARNO , FRANK , MICHAEL , WALTER , WILLIAM ................................................ <br /> <br /> Ergo...ik zie dus 5 man aan de streep aangezien willy had aangegeven niet meer te ballen met frank,Dus arno moet komen en mag niet wegblijven |
|
| Gepost door:
snoei Op: 21/11/2005 14:51 |
|
| Joet eerst alles lezen en dan Blaten.....<br /> Mart komt ook ...<br /> en Willy gaat er vanavond met Franco een biertje op drinken..<br /> DUS 6 Man en WILLY |
|
| Gepost door:
joetje Op: 21/11/2005 15:52 |
|
| dat wordt 5 man en willy en aangezien frank na game 1 weer helemaal klaar is met hem moet arno alsnog terugkomen om een van de 2 te vervangen.<br /> Zou netjes zijn voor willy frank die 15 eu op tijd betaald zodat hij nog naar de ballenbak kan ermee.
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 21/11/2005 16:13 |
|
| hey joetmans, neem jouw cel es op ma...of ben je aan het werk ?! | |
| Gepost door:
snoei Op: 21/11/2005 16:53 |
|
| Joet en Snoei aan het werk Willy | |
| Gepost door:
the invisible bowler Op: 21/11/2005 17:53 |
|
| HEELLLOOOHOOOOOOOO!!!! I am present too tonight!!! What am I in fucking visible or something?<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |