paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling 21 november 2005
Gepost door : Edward
Op: 12/11/2005 22:59
ANDRES , ARNO , FRANK , MICHAEL , WALTER , WILLIAM ................................................ SCHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITERENDE OPSTELLING !!!!!!!!!!!!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: willyg
Op: 19/11/2005 17:35
kijk franco, now we are talking...jammer dat het zo lang duurde, helemaal goed zo !! ..en we drinken er maandag geen biertje minder op !!<br />
<br />
oke toppers, maandag is me erbij en wordt het weer es tijd voor een overwinning.<br />
vanavond werken en dan ligt er als het goed is een heel mooi vrouwtje op mij te wachten en NEE, zij komt voorlopig niet naar de bowling EDJE<br />
<br />
al nieuws over onze SJIMMY ?? prettig weekend, cu monday

Gepost door: zauberflöte
Op: 20/11/2005 21:55
Als er 5 ZIJN, dan sla ik deze ronde effe over. Ben trouwens al om 15:00 uur klaar maar heb wat anders te doen :> wat belangrijker is.<br />
Ik zie de meeste morgen nog <br />
<br />
Tenzij er zieken zijn.<br />

Gepost door: joetje
Op: 21/11/2005 14:43
Gepost door : Edward <br />
Op: 12/11/2005 22:59 <br />
ANDRES , ARNO , FRANK , MICHAEL , WALTER , WILLIAM ................................................ <br />
<br />
Ergo...ik zie dus 5 man aan de streep aangezien willy had aangegeven niet meer te ballen met frank,Dus arno moet komen en mag niet wegblijven

Gepost door: snoei
Op: 21/11/2005 14:51
Joet eerst alles lezen en dan Blaten.....<br />
Mart komt ook ...<br />
en Willy gaat er vanavond met Franco een biertje op drinken..<br />
DUS 6 Man en WILLY

Gepost door: joetje
Op: 21/11/2005 15:52
dat wordt 5 man en willy en aangezien frank na game 1 weer helemaal klaar is met hem moet arno alsnog terugkomen om een van de 2 te vervangen.<br />
Zou netjes zijn voor willy frank die 15 eu op tijd betaald zodat hij nog naar de ballenbak kan ermee.

Gepost door: willyg
Op: 21/11/2005 16:13
hey joetmans, neem jouw cel es op ma...of ben je aan het werk ?!

Gepost door: snoei
Op: 21/11/2005 16:53
Joet en Snoei aan het werk Willy

Gepost door: the invisible bowler
Op: 21/11/2005 17:53
HEELLLOOOHOOOOOOOO!!!! I am present too tonight!!! What am I in fucking visible or something?<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |