paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
OPSTELLING 13 MAART
Gepost door : El Capitan !!!!!!!
Op: 03/03/2006 23:07
FRANK , MART , MICHAEL , NORBERT , WALTER , WILLIAM.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Norbert
Op: 13/03/2006 18:04
BLA

BLA BLA

BLA DIE BLA DIE BLA

Gepost door: BLA
Op: 13/03/2006 18:15
BLABLADIEBLADERDEBLA<br />

Gepost door: willy
Op: 14/03/2006 06:30
kanker op allemaal....was niet in goed overleg CAP !! JIJ EN NORBIE HADDEN BLABLA, IK VERTIEFT EN DOOR MIJN SLECHTE 127 SCORE BESLOOT JIJ ALS CAP MIJ TE WISSELEN OM DE GOEDE VREDE TE BEWAREN !! NORBIE ZEI ALSNOG, LAAT WILLY DE 3E MAAR GOOIEN.( WAAR HIJ HELEMAAL GEEN VOORSTANDER VAN WAS ) ...HEB MIJN WRAAK GENOMEN DOOR VANAVOND HEERLIJK VRIJUIT TE GOOIEN, WEDEROM GELD VAN NORBIE TE PAKKEN EN EER TE BEWIJZEN AAN MIJN TEAM... ..DAAG MIJ NOOIT MEER UIT, PAK JE ..HARDER !!!

Gepost door: WILLY
Op: 14/03/2006 06:45
wil daar nog ff aan toevoegen dat de CAP UBERHAUPT niet wilde gooien, dat de laatste game super slecht was van ons 'sterre team' en dat ik dit gelul dus kut vind en dus niet accepteer !!ik zei nog tegen cap; ik gooi niet top ( door spanningsveld ) maar gooi ik een strike dan blijf ik erin..en dat was beurt 8 !! boem, en toch gewisseld..zoek het dan lekker uit..das mijn antwoord !

Op: 14/03/2006 06:55
but we stick together...

Gepost door: sim
Op: 14/03/2006 16:35
een beetje meer respect voor onze Melis graag

Gepost door: sim
Op: 14/03/2006 16:39
trouwens hoe veel is het geworden

Gepost door: El Capitan !!!!!!!
Op: 14/03/2006 16:57
12 - 13 verloren , maar we hadden ook 17- 8 kenne winne als Snoei niet wederom aan de druk van het ENKERMEN zijn was bezweken , want een single pin missen in je laatste beurt en daardoor het totaal verliezen met 4 pins komt niet echt sterk over. Wel weer een mooie serie van Snoei ( 213 211 163 ) , maar ja die tiende frame he ...............

Gepost door: El Capitan !!!!!!!
Op: 14/03/2006 17:22
...enne Willy ,als ik je nou eentje verdedig moet je niet meteen de eerste de beste post daarna om half zeven `s ochtends met je ongetwijfeld bezopen grunningse houten kop weer in de tegenaanval gaan want , A - ik wou wel gooien , B - ik heb mijn plek in de tweede game vrijwillig aan jou afgestaan , C - dat beloonde jij met een waardeloze 127 , D - daardoor werd de druk voor jou , mede door het daarop volgende geblaat veel en veeeeeeeeeeeeeeeel te groot ( je kan er ,als er niks aan de hand is , al niet tegen als er iemand zegt "hij moet af hoor Willy" , E - dan geef ik mijn plek in de derde game liever aan Mart in topvorm ( want MVP met een indrukwekkende 173 168 172 serie ) , F uck you , G ook die derde game werd gewonnen , H blijkbaar heeft het goed uitgepakt want na twee weken incubatietijd heeft deze aktie geresulteerd in een schiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende 180 167 203 serie , I jouw woorden waren " jaa , ik vind het best , je doet maar" .<br />
<br />
UGH.

Op: 15/03/2006 17:27
dan weet ik het ook niet meer haha...

Op: 15/03/2006 17:59
een telefoontje en tis weer duidelijk...dacht toch echt dat ik als 8e man doorgeschoven was naar de 7e plek zoals daarvoor telefonisch gecheckt ! afijn paroligoden , tot de 30e maart..

Gepost door: webbie
Op: 18/03/2006 23:45
Oke, webbie is terug en deelt gelijk de aller maar dan ook allerlaatste waarschuwing uit.Eigenlijk moet ik willy ff een maandje niet laten posten.<br />
Er bestaat geen excuus om woorden als deze te gebruiken :<br />
Gepost door: willy <br />
Op: 14/03/2006 06:30 <br />
kanker op allemaal....was niet in goed overleg CAP <br />
<br />
Hoe moeilijk is het?<br />
Simpel. Ik pleurt gewoon ff een IP ban op willy tot hij sorry zegt.<br />
En ja willy je kan dan wel via de werk pc erop maar dan ben je niet lam.affijn je snapt het wel.<br />
Oh ja....joetje is ook terug uit de oostenrijkse hooglanden<br />

Gepost door: snoei
Op: 19/03/2006 13:18
ip weer in beeld.<br />
jammer !!!<br />
leuke vakantie gehad ??<br />
wel rustig hier zonder dat gek.. van Willy.<br />
red jij nog en update voor morgen leuk voor de tussenstand.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |