| OPSTELLING 13 MAART |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 03/03/2006 23:07 |
| FRANK , MART , MICHAEL , NORBERT , WALTER , WILLIAM. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
webbie Op: 19/03/2006 15:10 |
|
| Nah , kvint niet erg om te doen maar om nou morgen weer een update te doen.<br /> Hebbik een weekie vrij moet ik gelijk weer aan de bak.<br /> Ja was top , supersneeuw en zon.Biertje?
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 19/03/2006 16:58 |
|
| jaha vanavond om 8 uur een biertje op de bank lekker.!!!!! | |
| Gepost door:
willy kantine Op: 19/03/2006 21:46 |
|
| gaarne zou ik toch mee willen naar het bowlingtoernooi te hamburg medio juni...dus mocht er nog een plekkie vrij zijn, helemaal leuk | |
| Gepost door:
webbie Op: 20/03/2006 10:29 |
|
| hihi willy kantine...leuk he ip ban?<br /> Je kan weer erop thuis hoor , dagje forum straf voor jou.<br /> Kvoel me machtig
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 20/03/2006 13:28 |
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Joet , welkom thuis vriend , heb je je dipje hoog in de bergen achtergelaten ????
|
|
| Gepost door:
willy Op: 20/03/2006 14:40 |
|
| dank dank dank...vanmiddag om 4 uur zullen john petrus en ik te bewonderen zijn op de bowling, oefenen , en ik hoorde dat edje en norbie vanaf half 6 staan te schitteren !! nog meer liefhebbers ?? | |
| Gepost door:
Rick Op: 20/03/2006 15:50 |
|
| daar hoog in de bergen DAAR HOOG IN DE BERGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!<br /> daar ligt nu een dihhip DAAR LIGT NU EEN DIHHIP !!!!!!!!!!!!!!!!<br /> die was ooit van joetje DIE WAS OOIT VAN JOETJE !!!!!!!!!!!!!!!!<br /> NU KIJKT IE NOOIT MEER SIP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br /> EN VAN JE HELA HELA HELA HOLALA HEE HELA HELA HELA HOLALA HEE !!<br />
|
|
| Gepost door:
mart Op: 20/03/2006 16:33 |
|
| whahahaahahahaha<br /> schitterende compositie |
|
| Gepost door:
Momo Alsahaf Op: 20/03/2006 16:44 |
|
| I tell you little tenner was never in a dip and he always make throw 250 average.<br /> There is no dip, there was no dip there never will be any dip, joetje is in full control. Joetje is pounding then, they are nowhere, joetje will burn them in their own bowlingshoes. They are a snake.<br /> Never has there been any dip on little tenner.<br /> Everything is fine with the timing of joetje.<br /> No dip...noooo sir.....no no and you do'nt be frightened too. Joetje will throw 200 average tonight...yess.....gyess....ggggggggjjjjjjjeesssssssss!!!<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |