| Opstellingsperikelen |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 27/02/2006 13:01 |
|
Ooit heb ik eens geopperd om max. 6 man per avond te laten spelen maar de enige reacties die ik daar op kreeg waren "nee hoe meer man hoe gezelliger en meer van dat soort bla" ; maar naar ik nu begrijp zijn er toch wat problemen met een groot aantal spelers op dezelfde avond.<br /> <br /> VOORSTEL : vroege diensten gooien altijd ( behalve als er meer dan zes zijn ) , dit wordt tot zes man aangevuld met conge`s en/of mart ( diegenen die het minste games hebben gegooid op het moment van publicatie van de opstelling zullen als eerste worden gebruikt om aan te vullen ; dit alles in goed overleg met ondergetekende natuurlijk ).<br /> <br /> LET OP !!! dit kan dus ook betekenen dat U op een vrije maandag dus niet kan/mag bowlen ; da`s dan weer de andere kant van de medaille. Langskomen en een biertje drinken kan altijd natuurlijk , en evt. apres-bowlen ook.....<br /> <br /> Gaarne uw aller reactie op dit schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende voorstel.<br /> <br /> PS voor het totaal aantal games dat een ieder per seizoen gooit zal dit alles niet veel verschil maken met zoals het nu gaat.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Edward Op: 27/02/2006 13:07 |
|
| Fantastisch !!!!!!!!!!!!!!! Geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Captain je bent een toppertje !! Eindelijk wat strakke organisatie in dat ongecontroleerde zootje !!!!!!!!! IK STEM VOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <br /> <br /> Maar dan ook geen gemiauw later als er ineens iemand moet ruilen om het team compleet te krijgen terwijl diegene de week daarvoor op zijn vrije maandag thuis moest blijven !!!!!!!!!! Dan ook niet zeggen van "ja bekijk het maar , vorige week mocht ik niet en nou moet ik ineens ruilen zeker" . Dat ken dus niet !!!!!!!!!!!!
|
|
| Gepost door:
willy Op: 27/02/2006 13:08 |
|
ik vind het allemaal geweldig...toch mooi dat er weer zoveel animo voor het spelletje is toch ? apres bowlen, altijd leuk...bowlen ! cu tonight
|
|
| Gepost door:
willy Op: 27/02/2006 13:10 |
|
zal vanavond, met mike, een balletje opgooien met de eigenaar over een bowlingtoernooi op 30 maart ??!! ook leuk..
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 27/02/2006 14:00 |
|
| 6 man, 7 man<br /> wat maakt het nu uit of er drie man 2 games gooien of 4 man 2 games?????? |
|
| Gepost door:
snoei Op: 27/02/2006 14:02 |
|
| daarmee wil ik dus zeggen dat ik tegen ben<br /> tussenstand 1-1 |
|
| Gepost door:
Norbert Op: 27/02/2006 14:14 |
|
| En 7 of 8 Mike???<br /> <br /> IK STEM VOOR CAP!!!!!<br /> <br /> Stand 2-1 |
|
| Gepost door:
JP balkenende Op: 27/02/2006 14:16 |
|
| Oh wat een genot voor mijn ogen deze democratie hier. Ik stem tegen <br /> 2-2 |
|
| Gepost door:
Norbert Op: 27/02/2006 14:19 |
|
| Jongens, dollen is leuk. Deze topic is WEL serieus....ff normaal met die namen. | |
| Gepost door:
Franco Op: 27/02/2006 14:27 |
|
| Ik zou het graag zo zien.<br /> Als de Cap de opstelling geeft en er staan er 5,6 of 7 namen heb ik daar niet zo`n moeite mee,maar dan moeten er niet zomaar namen bijkomen omdat ze toevallig een dienst geruild hebben of EV hebben.<br /> Ergo je weet waar je aan toe bent.<br /> Hoe vinden jullie dat?<br /> En anders ben ik het met de Cap en Norbie eens
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 27/02/2006 14:58 |
|
| Franco daar kan ik mij helemaal in vinden,6 of 7 man opgegeven door de Cap, daarna niet meer namen toevoegen.<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 27/02/2006 15:18 |
|
| Tegen. wacht maar tot er ineens maar 4 staan hoe we het dan vinden.<br /> Kvin wel dat er een max moet zijn van 7 man en een dag ofzo van te voren bekend.<br /> Ik begrijp wel dat als je op de lijst 5 man ziet staan en lekker 3 games wilt bowlen en er ineens 8 verschijnen dat je een beetje de Peee in hebt.<br /> We hebben nog nooit een punt gemaakt van wie hoeveel games per jaar gooit dus laten we dat nu ook niet doen.<br /> Ergo...hoe meer zielen hoe meer vreugd (braak met een max van 7 een dag van te voren bekend.<br />Kan men dit een Statement noemen van mij??<br /> |
|
| Gepost door:
franco's 2e ik Op: 27/02/2006 15:24 |
||
| Let niet zo veel op frank want hij weet niet wat hij wil.<br /> Hij wil wel statements maken maar is besluiteloos.<br /> Wil met alle winden meewaaien en weet niet wat hij wil.<br /> Kijk maar wat hij schreef.<br />
<br /> Hij begint sterk met hoe hij het graag zou zien.<br /> Vervolgens geeft hij aan dat hij geen problemen heeft met de opstelling van de Cap.<br /> Zodat hij weet waar hij aan toe is.<br /> Vervolgens zoekt hij steun met "Hoe vinden jullie dat"..Zeg eens wat jij wilt!!<br /> En dan dat laatste....daar schieten de tranen van in je broek.Eigenlijk is hij het eens met Cap en norbie.Mocht het zo uitkomen.<br /> Wat een bedroevende post<br /> :< |
||
| Gepost door:
Franco Op: 27/02/2006 15:41 |
|
| Zeg eens wat jij wilt.....<br /> Lijkt mij duidelijk toch!<br /> En als ik dan toch moest kiezen kies ik voor de optie van de Cap.<br /> Als iemand dat bedroevend vind....het zij zo Willy <br />Dit is een waardeloze reactie van iemand die wat gal wil spuwen.<br /> Als je zo`n held bent moet je onder je eigen naam posten,maar ja dat durft hij niet.<br /> Al met al een kinderachtige reactie [/quote]
|
|
| Gepost door:
willy Op: 27/02/2006 15:53 |
|
| hey, gezellig....trouwens, ik post altijd onder mijn eigen naam so it was'nt me ! lekker biertje drinken vanavond..mzzl | |
| Gepost door:
snoei Op: 27/02/2006 16:00 |
|
| snap er al helemaal niks meer van we zijn vanavond met zijn 6 en en Willy had zich al 7de aangemeld en edje komt even buurten, gaan we het over 8 man hebben die er helemaal niet op staan.<br /> <br /> jullie lopen nu wel heel erg te Arnoen. |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |