| Opstellingsperikelen |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 27/02/2006 13:01 |
|
Ooit heb ik eens geopperd om max. 6 man per avond te laten spelen maar de enige reacties die ik daar op kreeg waren "nee hoe meer man hoe gezelliger en meer van dat soort bla" ; maar naar ik nu begrijp zijn er toch wat problemen met een groot aantal spelers op dezelfde avond.<br /> <br /> VOORSTEL : vroege diensten gooien altijd ( behalve als er meer dan zes zijn ) , dit wordt tot zes man aangevuld met conge`s en/of mart ( diegenen die het minste games hebben gegooid op het moment van publicatie van de opstelling zullen als eerste worden gebruikt om aan te vullen ; dit alles in goed overleg met ondergetekende natuurlijk ).<br /> <br /> LET OP !!! dit kan dus ook betekenen dat U op een vrije maandag dus niet kan/mag bowlen ; da`s dan weer de andere kant van de medaille. Langskomen en een biertje drinken kan altijd natuurlijk , en evt. apres-bowlen ook.....<br /> <br /> Gaarne uw aller reactie op dit schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende voorstel.<br /> <br /> PS voor het totaal aantal games dat een ieder per seizoen gooit zal dit alles niet veel verschil maken met zoals het nu gaat.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Arno Op: 27/02/2006 16:01 |
|
| Is dat een werkwoord? Arnoen<br /> ik arno<br /> jij arnooid<br /> wij arnoen<br /> jullie hebben gearnooid |
|
| Gepost door:
joetje Op: 27/02/2006 16:08 |
||
<br /> Altijd leuk om reacties te zien als deze )))))
|
||
| Gepost door:
Franco Op: 27/02/2006 16:11 |
|
Nou errug leuk
|
|
| Gepost door:
Mart Op: 27/02/2006 16:14 |
|
| Ik moet zeggen...zucht CQ zucht<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 27/02/2006 16:41 |
|
| ja ik vonnem geestig toen ik ut schreef.En de reactie nog geestiger.<br /> Eindelijk weer leven in de laatste 2 posts van het forum.<br /> Good luck tonight mannen.Ikke werkie werkie doen.
|
|
| Gepost door:
Mart Op: 27/02/2006 16:55 |
|
| oh ik las in het andere onderwerp dat je geruild had met Sjaak | |
| Gepost door:
snoei Op: 27/02/2006 16:58 |
|
| gooit Willy nu wel of niet ? | |
| Gepost door:
willy Op: 27/02/2006 17:11 |
|
ik heb wel zin om te gooien !! zeg het maar....en neem jouw cel es op mike !
|
|
| Gepost door:
Jim Op: 27/02/2006 18:03 |
|
| ik denk 2 | |
| Gepost door:
snoei Op: 27/02/2006 18:04 |
|
| ja stond net aan AR 6 en mijn cel ging af mar was te laat bij het green point, o ja mijn hondertjes zijn in de tussentijd uit mijn wisselblok gehaald.<br /> <br /> dus niet meer bellen |
|
| Gepost door:
Wally 17 Op: 27/02/2006 18:52 |
|
| Het liefst speel ik met 17 man.... onee dat waren de buren!<br /> Mijn idee cq statement;<br /> max 6 man, de 5 die het best geklasseerd staan in de formtable spelen de 1e game, xtra teamspiritindicator! Keep it simple, toeschouwers van harte welkom, in een 11tal spelen ook max 11 en zijn ze met wel 17. Stand 8-3
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 27/02/2006 18:56 |
|
| Nou aardig wat reacties ondertussen , het lijkt me duidelijk ; wie als achtste komt is sowieso te veel en speelt dus niet want met acht man is er iemand die maar 1 keer gooit en niemand die drie keer gooit en als je echt in vorm bent moet je een kans hebben om 3 keer te kunnen gooien.<br /> Staan er 5 man in de originele opstelling dan spelen die de eerste game en de eventuele zelf aangemelde nummers 6 en 7 niet.<br /> Staan er 6 man in de originele opstelling dan spelen de eerste 5 die op de baan zijn de eerste game en nummer 6 en de eventueel zelf aangemelde nummer 7 niet.<br /> Staan er 7 man in de originele opstelling dan spelen de eerste vijf die op de baan zijn de eerste game en nummer 6 en 7 niet.<br /> <br /> ZO GOED DAN ?? 7 MAN IS MAX EN MOET OOK KUNNEN !!!!!!!!<br /> <br /> Gelieve wel tijdig aan en af te melden via dit forum zodat iedereen weet waar hij aan toe is.<br /> <br /> En laten we ook niet vergeten dat Willy ook wel eens een nood-EV heeft opgenomen om het team te completeren omdat er niemand kon of wou ruilen ; want aan teamspirit ontbreekt het hem niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Gepost door:
Wally17 Op: 27/02/2006 19:02 |
|
Ben ik altijd de lul met mijn naam want de W staat achter in het alfabet. ben ik dus altijd nummer 6-7 of 8. Vanaf nu heet ik Aly 17!!!!
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 27/02/2006 19:02 |
|
| ...en daarom sta ik vanavond als nummer 7 mijn plaats vrij-willy-g af aan nummer 8 ( Dhr. Willam Meijering ) | |
| Gepost door:
Edward Op: 27/02/2006 19:04 |
|
| De eerste 5 op de BAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!! | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |