paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstellingsperikelen
Gepost door : El Capitan !!!!!!!
Op: 27/02/2006 13:01
Ooit heb ik eens geopperd om max. 6 man per avond te laten spelen maar de enige reacties die ik daar op kreeg waren "nee hoe meer man hoe gezelliger en meer van dat soort bla" ; maar naar ik nu begrijp zijn er toch wat problemen met een groot aantal spelers op dezelfde avond.<br />
<br />
VOORSTEL : vroege diensten gooien altijd ( behalve als er meer dan zes zijn ) , dit wordt tot zes man aangevuld met conge`s en/of mart ( diegenen die het minste games hebben gegooid op het moment van publicatie van de opstelling zullen als eerste worden gebruikt om aan te vullen ; dit alles in goed overleg met ondergetekende natuurlijk ).<br />
<br />
LET OP !!! dit kan dus ook betekenen dat U op een vrije maandag dus niet kan/mag bowlen ; da`s dan weer de andere kant van de medaille. Langskomen en een biertje drinken kan altijd natuurlijk , en evt. apres-bowlen ook.....<br />
<br />
Gaarne uw aller reactie op dit schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende voorstel.<br />
<br />
PS voor het totaal aantal games dat een ieder per seizoen gooit zal dit alles niet veel verschil maken met zoals het nu gaat.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: Zauberflöte
Op: 27/02/2006 22:09
Ik weet het niet maar de opzet was 5 basisspelers + 1 reserve. Ik ben het er dus :< niet mee eens dat de max nu 7 man wordt. Langskomen kan altijd, en aanmoedigen onder het genot van een biertje .<br />
<br />
Gr. Z

Gepost door: joetje
Op: 28/02/2006 01:42
arno er staat vooralsnog dat het om een voorstel gaat!

Gepost door: Guru
Op: 28/02/2006 01:44
Zei de altijd gezellig langskomende en zijn laatste seizoen gooiende ex-europees kampioen AT.<br />
<br />
Nee inderdaad je weet het niet ..............

Op: 28/02/2006 01:45
De eerste vijf man op de baan vinnik geen goed plan.<br />
Gaan we dalijk lopen racen wie er als eerste mag gooien.<br />
Maar maakt voor mij niet uit....ik ben toch om half 8 klaar

Gepost door: Edward
Op: 28/02/2006 02:03
dan doen we wat Wally zei : Formtable telt <br />
of we doen dat degene die de meeste games tot dan toe heeft gegooid de eerste niet gooit .<br />
of juist wel . ............... of of of grrrrrrrrrrrrrrrrrr......<br />
of toch op alfabet ..............<br />
of wie de mooiste vitrage heeft ...............

Op: 28/02/2006 04:38
Ik vraag me eigenlijk af waar de aantal spelers discussie is losgebarsten.<br />
Dat arno het niet zo leuk vond wist ik maar hebben we nog meer spelers die er problemen mee hebben zoals het nu gaat?<br />

Gepost door: triple XXX
Op: 02/03/2006 13:25
Er lijkt enige onrust te ontstaan binnen het team.<br />
Dat krijg je wanneer je met zoveel kwaliteit op de baan staat, dat wordt in den volksmond ook wel "Sterallures"genoemd.<br />
Is vrij normaal in een teamsport, allemaal te goed voor de reserve-bank.<br />
Wellicht tijd om wat spelers op de transferlijst te plaatsen.<br />
Triple XXX heeft nog weinig eigen vermogen, maar hebben wel wat spelers op het oog.<br />
Maar na de dikke winst in "de ballenbak", valt er best te onderhandelen.<br />
Als er geen transfersom wordt gevraagd valt er wel te praten over een riant salaris.

Gepost door: willy
Op: 03/03/2006 01:20
kappe nou met zo'n zinloze discussie...en NORBERT; jij en ed hebben afgelopen week bepaalt, niet teveel blabla...ik gooi niet meer !!! en geniet lekker...

Gepost door: willy
Op: 03/03/2006 11:03
....als er zoveel man op de lijst staan.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |