| Opstellingsperikelen |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 27/02/2006 13:01 |
|
Ooit heb ik eens geopperd om max. 6 man per avond te laten spelen maar de enige reacties die ik daar op kreeg waren "nee hoe meer man hoe gezelliger en meer van dat soort bla" ; maar naar ik nu begrijp zijn er toch wat problemen met een groot aantal spelers op dezelfde avond.<br /> <br /> VOORSTEL : vroege diensten gooien altijd ( behalve als er meer dan zes zijn ) , dit wordt tot zes man aangevuld met conge`s en/of mart ( diegenen die het minste games hebben gegooid op het moment van publicatie van de opstelling zullen als eerste worden gebruikt om aan te vullen ; dit alles in goed overleg met ondergetekende natuurlijk ).<br /> <br /> LET OP !!! dit kan dus ook betekenen dat U op een vrije maandag dus niet kan/mag bowlen ; da`s dan weer de andere kant van de medaille. Langskomen en een biertje drinken kan altijd natuurlijk , en evt. apres-bowlen ook.....<br /> <br /> Gaarne uw aller reactie op dit schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende voorstel.<br /> <br /> PS voor het totaal aantal games dat een ieder per seizoen gooit zal dit alles niet veel verschil maken met zoals het nu gaat.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Zauberflöte Op: 27/02/2006 22:09 |
|
Ik weet het niet maar de opzet was 5 basisspelers + 1 reserve. Ik ben het er dus :< niet mee eens dat de max nu 7 man wordt. Langskomen kan altijd, en aanmoedigen onder het genot van een biertje .<br /><br /> Gr. Z
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 28/02/2006 01:42 |
|
| arno er staat vooralsnog dat het om een voorstel gaat! | |
| Gepost door:
Guru Op: 28/02/2006 01:44 |
|
| Zei de altijd gezellig langskomende en zijn laatste seizoen gooiende ex-europees kampioen AT.<br /> <br /> Nee inderdaad je weet het niet ..............
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 28/02/2006 01:45 |
|
| De eerste vijf man op de baan vinnik geen goed plan.<br /> Gaan we dalijk lopen racen wie er als eerste mag gooien.<br /> Maar maakt voor mij niet uit....ik ben toch om half 8 klaar
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 28/02/2006 02:03 |
|
| dan doen we wat Wally zei : Formtable telt <br /> of we doen dat degene die de meeste games tot dan toe heeft gegooid de eerste niet gooit .<br /> of juist wel . ............... of of of grrrrrrrrrrrrrrrrrr......<br /> of toch op alfabet ..............<br /> of wie de mooiste vitrage heeft ...............
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 28/02/2006 04:38 |
|
| Ik vraag me eigenlijk af waar de aantal spelers discussie is losgebarsten.<br /> Dat arno het niet zo leuk vond wist ik maar hebben we nog meer spelers die er problemen mee hebben zoals het nu gaat?<br /> |
|
| Gepost door:
triple XXX Op: 02/03/2006 13:25 |
|
| Er lijkt enige onrust te ontstaan binnen het team.<br /> Dat krijg je wanneer je met zoveel kwaliteit op de baan staat, dat wordt in den volksmond ook wel "Sterallures"genoemd.<br /> Is vrij normaal in een teamsport, allemaal te goed voor de reserve-bank.<br /> Wellicht tijd om wat spelers op de transferlijst te plaatsen.<br /> Triple XXX heeft nog weinig eigen vermogen, maar hebben wel wat spelers op het oog.<br /> Maar na de dikke winst in "de ballenbak", valt er best te onderhandelen.<br /> Als er geen transfersom wordt gevraagd valt er wel te praten over een riant salaris.
|
|
| Gepost door:
willy Op: 03/03/2006 01:20 |
|
kappe nou met zo'n zinloze discussie...en NORBERT; jij en ed hebben afgelopen week bepaalt, niet teveel blabla...ik gooi niet meer !!! en geniet lekker...
|
|
| Gepost door:
willy Op: 03/03/2006 11:03 |
|
| ....als er zoveel man op de lijst staan. | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |